9.2.2013

storytime

Heippa!

Olin siis täs viime(?) viikonloppun Apassionatas, ja oli aivan mahtavaa! Mul ei ollu sielkää kunno kameraa mukan ni ei tullu hyvii kuvii, mut oli tosi hieno kymmenvuotisesitys ja silleensä :)
Koulussa on menny ihan jees, tällä viikolla oli matikankoe ja mantsankoe, meni molemmat ehkä ihan hyvin. Tai sitten ei. Mantsa vähän takkuili ja siinä oli vielä semmonen 12 pisteen esseekysymys johon en oikee osaillu vastaa mut noh.. Matikas oli kans pari vaikeet asiaa mut muuten se meni ihan hyvin ehkä.
Aivan, unohin kans kertoo et oltii riparikonsertis täs joku viikko sit! Oli.. melko... .. .. äänekästä.

fiiliksiä sieltä konsertista...
apassionata :)
ok
Ratsastukses taas.. viimeviikolla menin suuurella Keiju-hevosella esteitä, oli vähän jännää koska en ollu menny sil ennen... Meni mun mielestä ihan hyvin, tehtiin vaan jotai neljän esteen jumppista ja silleensä. Tällä viikolla sitten menin Ronjalla samaa hommaa mitä viimeviikolla. Yleensä mul on Ronja menny esteillä ihan kivasti, joten en odottanu et tääkään kerta menis kovin huonosti. Noooo, heti ku oltii menos ekaa kertaa sille jumppikselle ni Ronja hyppää ekan esteen mutta pysähtyy toisen eteen (en tajuu miten se mahtu pysähtyy siihe ku ne välit oli nii pienii) ja mä sitte tipahan sieltä :D Se oli eka tippumine Enjalassa! Ei sattunu, Ronjalta vaa lähti suitsetki mukana ku tipuin hehe.. Ratsastuksenopettajaki sano et se ei ees muista millo viimeks ois suitset lähteny.. Noh, mä oon nii taitava. Kapusin kuitenki takasin selkää ja loppukerrat meni sit iha hyvi, vikoil kerroil mentii sitä sillee et oli 2 ristikon "jumppis" ja sitte semmone joku 60cm pysty. Meni ihan jees tosiaa, mun istunta nyt oli vähä hassu ku en luottanu kunnol et Ronja hyppäis ne :D
meiä rapun ovest on lähteny kahva... ... tosi kiva!
tehtii mun nimppareille kuppikakkui.. pitäs tehä niit varmaa tallillekki

sain kans uudet kuoret kännyy, niis on robinin nimmari ;););))

2 kommenttia: