23.10.2012

shopping

MOIII!! Mulla on nyt tooosi mahtavat fiilikset, ratsastin tänään kolmatta kertaa iihanaisella hoitoponihepallani Kelmiinalla, ja oli ihan mahtavaa! Tehtiin vaan kahdeksikoita mutta omasta mielestä meni melko hyvin:))) Sitten kun pääsin kotiin niiiin tein tuonne Netflixiin Nanskun suosittelemana tyypin ja katsoin sieltä ensimmäisen leffankin äsken!

Mutta joo, sunnuntaina Nansku oli meillä yötä ja maanantaina mentiin Helsinkiin kauppoihin!! Käytiin kans syömässä Raxissa ja mulla vähän kesti syyä ja Nansku valitti ku olin kauheen hidas :D No mut joo, tässä ostokset :)

karvahuppari 29,90€ H&M ja ristipaita 9,95€ Gina Tricot

nanskun blogista pöllitty kuva.. mun jäätelö!!!!! se oli vaikeet ku se jäätelö ei osunu toho vohvelii!!! :((
Ja sitten tosiaan luen nyt Percy Jackson-sarjan toista kirjaa Hirviöidenmerta!! Mhihihi. Muttajoo eipä mulla kummempia, voisin mennä kattoo lisää leffoja!! Heippa :))


2 kommenttia: