8.9.2012

icelandic horses

^ mun ääni kuulostaa retulta.....


Oltiin siis Nanskun kanssa tänään issikkavaelluksella kuten eilen sanoin :D Oli tosi kivaaaa! Lähettiin sinne siinä vähän ennen kymppiä kunnes jouduttiin tulla takasin kun unohin mun rahat... :) Sitten siellä meille jaettiin hepat ja mä valitsin ton Jumbon ja Nansku otti Alfan :) Me oltiin siis kokeneiden maastossa, käytiin maaston alkupuolella semmosella hiekkakentäl jossa tehtiin jotai randomii itsenäistä ja sitte alotettii kunno maasto :D Vauhtia oli ihan tarpeeksi ja mentiin kans semmosii kivoi reittei ja mä sitten rikoin mun chapsin.. Se osu semmosee terävään oksaan :D Joo ja sit Jumbo yhes kohas innostu ja sit se kuulemma meinas pukittaaki :DDDD Heheeee joo :D Ehkä mennää tonne talvel uudestaa :) Ja oon ny iha ärsyyntyny ku poistin yhen paremman kuvan Jumbost ni saatte ny tyytyy tollasee :D Se ei ollu siis kokonaa ton värine :D

Jumbo :) edustus :D

ja se selästä otettu kuva jonka lupasin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti