24.4.2013

pictures







Hellouu!
Eipä tässä kummempii oo tapahtunu, oli tos maaliskuus synttärit ja oon myös alottanu mopokoulun, tänää ois ensimmäine ajotunti edessä.. pelottaa mut ehkä mä selviin siitä. Ehkä. Käytii kans olisko viime viikonloppun Hannan kaa siel Robinin nimmarinjaos Helsingis, ja sieltä tuli tosiaa toi nimmari (ja läpy!!!) mukaan!

Noista kuvista saattaa huomata että kerrankin jaksoin lähteä järkkärin kanssa kuvailemaan! Oon aika ylpee. Eipä noista kuvista kummoisia tullut, en oo moneen kuukauteen tolla kameralla kuvannutkaan.. No, tuli sentää jotain. Tällä hetkellä mun pitäis varmaan olla lukemassa historiaa, huomenna on viimeinen historian koe ennen yhteiskuntaoppiin siirtymistä sitten ysillä.. Ja uskontoakin pitäisi lukea, huomenna senkin koe... Kyllä tässä kerkeää.. Mä oon vaan nyt niin sekaisin siitä ajotunnista etten oikeen osaa keskittyä mihinkään. Sinnekin pitäisi lähteä kahden tunnin päästä... Apua joo en kirjoita enää enempää ei tästä tuu mitään moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti